tisdag 1 februari 2011

LÄNGTAR ONEKLIGEN EFTER VÅR...


 

...Och så var vi hemma igen. Hemma i skare-snön som ligger i drivor och väntar på att solen skall värma bara liiiite till så att de kan smälta bort från min framsida. När jag lämnat 3000 meters-solen och pudersnön bakom mig känner jag att nu vill jag ha vår! Jag får börja inomhus... Medan tvättmaskinen och dammsugaren (och jag!) pustar ut mellan varven surfar jag runt efter lite vårinspiration att ta med in. Hittar massa fina foton i Lotta Agatons portfolio, och de får muntra upp mig idag :)

....och PS Karin: glöm ej att i vår är det dags att spara till mångåriga favoriten - Jielde lampan i bilden ovan. Nu'äre dags!




Den sista bilden är Agaton för IKEA om ni känner igen den? Ett stort fett träd som ovan är ju onekligen vår inne... Men jag tror inte jag har plats och rymd för ett sånt. Eller tillräckligt gröna fingrar ;)

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka till Sverige igen! Gillar bilderna skarpt, svart och vitt med gröna inslag är så snyggt. Tänk så mycket växter kan göra för en inredning.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera