måndag 15 augusti 2011

EN SERIE HOMESTYLING/ PIFFNING

Bild Magnusson

Hej! Jag har fortfarande "ledigt" ute på landet i skärgården, så här kommer bara en liten hänvisning till min andra blogg. Eftersom vi befinner oss i augusti som är en så in i bengen aktiv mäklarmånad, med massa massa objekt ute, och många som säljer, så har jag en liten serie i homestyling och akut-piffning i hemmet. Vare sig du piffar för visning eller för din egen exklusiva upplevelse. Så klicka in på min redaktionsblogg på Hus & Hem och läs där. Jag har behandlat entre'n, hallen, balkong och kök. Ovan en fantastiskt enkel koncept-piffning för att få ett sterilt vitt kök att bli snyggt och en upplevelse av hemtrevnad: Blank maskin framme - check, pastaburkar i stilleben - check, köksörtplanta - check, snygga kokböcker - check, flaskor - check, blombukett på bordet - check... Nästan fånigt, som arkitekt ska man ju inte gilla för smått piffelipiff. Men jag gör det, jag kan ju inte flytta väggar och rita om husplanen varje dag. Men stilleben, det kan man piffa om tills korna kommer hem. Och det ser ju så fint ut också :)))

Bild classic home




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar