måndag 13 maj 2013

HÄNGGUNGA





Hej nya vecka! Rivstart som vanligt, känns som att jag har varit kors och tvärs i uppdrag hela dagen idag. Drömmer om en sådan här i trädet utanför dörren, en stor mysig trädgunga. Denna snygga variant i rotting kommer ifrån Sika/ här. Älskar rotting, ett genuint material som ser en ny era efter att ha varit lite bortglömt ett tag. Fantastiskt snygg gunga, eller vad säger ni?




Jag gillar ju inte det gula i ny rotting... Så det får jag leva med ett tag, jag har nämligen lite nyheter i trädgården som jag skall dela med mig av. Men tänk när det åldrats och patinerats och blivit silvergrått så här som denna äldre gunga! Lovely säger jag bara. I den hade jag suttit bra ikväll vill jag lova :)




Bild Sika


2 kommentarer:

  1. Oj, vad dyrt. Sett den för under 3000 kr.

    SvaraRadera
  2. Hej Karin
    En osynlig läsare som nu gör sig synlig iom att jag precis i dagarna startat en egen blogg!
    Går ofta in här och får fina tips och tänkte nu ge ett tillbaka till dig?!
    Just idag introducerar vi ett stort svartvitt fotografi som är sååå fint och skulle gifta sig fint mot ett hus från 1920-talet.
    Kika gärna in på blogga:

    http://palazzidesign.blogspot.se/

    Mvh
    Iren

    SvaraRadera