tisdag 28 januari 2014

DRÖMMER OM ETT KONTOR



Abetet går framåt att skapa en arbetsplats. Några edsvurna och jag drömmer om lokal, och vi har börjat forma designkontoret i huvudet. Fick jag drömma och knäppa med fingrarna skulle det vara på plats i morgon, och jag skulle slå upp min MacBook Pro på skrivbordet i bilden ovan, knäppa på kaffemaskinen och säga godmorgon till en glad kollega på andra sidan bordet, en kollega med egen designbyrå. Nya kollaborationer och konstellationer, mer arbete, ny lokal, ja året verkar börja med en riktigt bra månad. Får se var vi hamnar i detta, vi är inte i hamn än. Bilden ovan som beskriver drömkontoret är från sneak-a-peak-bläddringen man kan få i månadens RUM ID, du bläddrar hela deras sneak-a-peak - eller smugkik som det heter på danska - här.


PS Jiiizez märy krajst vad jag skulle vilja ha ett sådant bord som matbord till mina Eames...


Bild via RUM ID

1 kommentar: