fredag 7 mars 2014

LIVSKVALITET



Hej fredag! Att jag älskar mitt jobb, det har jag fullt klart för mig. Men ibland är det extra roligt, som när hemkonsultationer tar mig till avkrokar och hemliga platser i Stockholm som jag annars inte skulle fått se. Idag rullade jag bilen över denna smala väg med vatten på båda sidor då jag skulle till en ny kund. Vilken livskvalitet att kombinera internationella jobb och att jorda sig själv så här, på en strand på en liten holme långt från stadens puls. Och med denna bild, kära läsare, vill jag förmedla lite hopp om våren. Det blåste friskt men med en ganska mild temperatur, det isfria vattnet påminde om att det finns ju en gryende vår på gång, trots att jag inte tänkt på det så värst än. Anade jag lite grönt utmed vägen också. Och det sprack upp och blev blått på vägen hem. Med det önskar jag er en trevlig fredagkväll people! 


Bild studio karin




1 kommentar: