lördag 7 juni 2014

UTEMÖBLER I KOLONIALSTIL - LITE FAVORITER KOMMER SNART TILL STUDION



Hej lördag! Här kommer lite inspiration på altanmöbler som jag gillar. Jag fullkomligt älskar grånade trämöbler i äldre kolonialstil. Har ett egensnickrat bord i trädgården med korgstolar (inte plast) för att få denna åldersgrå känslan hemma. Men jag skulle gärna ha den här gruppen också, en Marlboro soffa och kryssbord. Älskar denna grupp. Jag har i veckan lagt lite beställningar på utemöbler jag skall ha i studion/showroomet, så naturligtvis blev det lite produkter från denna favoritgrupp från Artwood som jag jobbat länge med i privatuppdrag. Och jag har utemöbler av dem själv, bl a dessa och dessa. Så nu kommer jag alltså även att ha lite produkter att visa/sälja i studion!




Även en mycket snygg solstol har jag tagit hem, i trä och svart canvas. Skall bli sååå spännande att se allt på plats. Mitt sortimentet i studion är ju rätt och slätt mina favoritprodukter efter säsong. Bland annat den fina pallen på bilden kommer att komma in. Och solstolen ovan. Om de båda inte får följa med hem på en gång förstås ;)


Bild Artwood

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar