fredag 27 mars 2015

FREDAGSRO



Heeeeeej fredag! Var det en mer hektisk vecka än vanligt, eller är det jobbuppdrag, driva firma, vara engagerad lite för mycket i barnens aktiviteter, ha tre barn och blogga som vrider upp takten? Det är tur att jag fullkomligt älskar mitt jobb och det jag gör, och att det leder till så positiva och inspirerande möten att det ger energi i sig. Men ibland kommer fredagen som en gudagåva inte en dag för tidigt, det är dags att sakta ned helt enkelt. Nu vill jag dra ett täcke över mig medan jag drömmer om att puffa sovrummet i vår-riktning i helgen, och ta det ur den mysiga vinterdvalan. Så att man hjälper vårkänslan lite på vägen, den kom ju av sig därute. Mmm, medan jag funderar på hur jag ändrar sovrummet från vinter till vår, så skulle jag bara vilja stänga dörren om mig och buda hem barnen från kalas, kompisar och upp ur badet.... Snygg bild på sovrum hittad här. Go' kväll på er kära vänner :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar