onsdag 9 november 2016

ETT PAR LJUS I VINTERMÖRKRET - STUDION JUST NU



Hej i midvintermörkrets kaos! Utanför fönstret är det surrealistiskt mycket snö, det bygger en halvmeter snö per timme känns det som. Troligtvis sitter alla jag känner fast i trafikkaoset och jag känner mig lyckligt lottad som har mitt arbete, hem, dagis och skola på tio minuters radie. Det känns passande med vädret, då vi har en värld i uppror idag med fallande börser och starka reaktioner världen över. Här i studion har vi påbörjat planering för årets julmarknad (save the date lördag 26 nov kl 11-16, mer info kommer). Julmarknaden har blivit en populär tillställning här i Saltsjöbaden. Det är ett roligt och glatt förberedande arbete som inger känslan av att det går upp en sol i morgon också, som Obama sa. Jag visar er en ögonblicksbild på hur det ser ut inne i mötesrummet just nu, det känns på tok för tidigt med julblommor och krans (!!!) men det var för att vi skulle fotografera inför julmarknaden :) Ett ljus i mörkret till er då, var ni än är idag i dagens kaos.



Bild studio karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar